Qu'est-ce qui se passe?

Forum de discussion sur le FC Sion
Répondre
Avatar du membre
jonesy
Posteur habituel
Posteur habituel
Messages : 121
Enregistré le : 19.05.2009 01:18
Localisation : Norwich,Norfolk, Angleterre

Qu'est-ce qui se passe?

Message par jonesy »

Je vois que nos deux équipes ont réussi à atteindre le bas! Nous souffrons d'un manque de revenus dû à Covid et à un ensemble fou de directeurs et de direction. Qu'est-il arrivé à Sion pour provoquer la crise? Je crois qu'il vous reste 8 jeux donc tout est possible. Bonne chance. :-D :biere: Il nous reste 7 matchs et nous sommes des ordures! :-(

I see both our teams have managed to reach the bottom! We are suffering from a lack of income due to Covid and a crazy set of directors and management. What has happened to Sion to cause the slump? I believe you have 8 games left so anything is possible. Good luck. We have 7 games left and we are rubbish!


Avatar du membre
Sedunum
Invocateur
Invocateur
Messages : 1719
Enregistré le : 14.05.2010 11:21

Re: Qu'est-ce qui se passe?

Message par Sedunum »

same president, same problems. We've every year since 2017 only bad vibes with our team. No vision, we buy only old players or young from Brazil without thinking about our future. Every year a lot of players and trainers come to Sion because they can earn a well-paid job but on the pitch it's sad to watch.
CONSTANTIN DÉMISSION ! CONSTANTIN DÉMISSION !! CONSTANTIN DÉMISSION !!!
Avatar du membre
jonesy
Posteur habituel
Posteur habituel
Messages : 121
Enregistré le : 19.05.2009 01:18
Localisation : Norwich,Norfolk, Angleterre

Re: Qu'est-ce qui se passe?

Message par jonesy »

Hi Sedunum,
Merci pour votre réponse. Il semble que les deux clubs ont des problèmes avec la «haute direction». Je vous souhaite bonne chance et j'espère que Sion s'améliorera. Prends soin. :biere:


Thank you for your reply. It looks like both clubs are having trouble with “upper management”. I wish you well and hope Sion improve. Take care. :biere:
Répondre